Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du vært i Alanya?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 10:00   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Har du vært i Alanya?

Jeg har bråbestilt reise til Tyrkia for guttene mine på 14 og 9 år og meg selv. Vi skal altså til Alanya. En uke.

Jeg har aldri vært i Tyrkia før og snakket akkurat med en bekjent som virkelig fikk meg til å få klump i magen. Det var ikke mye pent hun hadde å si om stedet.

Tør jeg spørre om dine erfaringer og anbefalinger? Vil jeg, som er blond i håret, få vansker med å håndtere de ville mannfolkene? Vil vi få hodepine av alt maset i forhold til handling og pruting? Vil uken med forhåpentligvis avslapping, varme, bading og kos bli et mareritt for oss alle tre?

Jeg trenger å få andres erfaringer etter denne samtalen, tror jeg...

Noen som vil dele?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.