Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 10:01   #9
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Nå innrømmer jeg glatt at jeg ikke har lest hele tråden, men fikk lest mange nok innlegg til å kunne si: Tenk, det finnes faktisk flere som meg/oss! Vi drikker heller ikke. Ingen oh store grunner til det, vi er ikke anti eller noe, vi bare enten ser ikke poenget eller liker ikke. Joda, jeg kan faktisk få ett innfall å prøve meg på ett kvart vinglass på det ene julebordet i året - fordi det virker så koselig å like ett glass vin til maten. Men sånn generelt, nei, drikker ikke. Ja, rusbrus, cider og søte drinker, de smaker godt, men det gjør brus også. Fryktelig vanskelig å forstå dette, for andre; går da vel f.eks ikke an å ha det artig på byn uten å drikke!?! Bare for å gjøre det ekstra ufattelig for folk liker jeg ikke te eller kaffe heller, skummel gjest jeg, kan faktisk ta til takke med vann!

Samme forholdet har vi til alkohol, altså mannen min og jeg. Han kan to ganger i året, kanskje ta seg et glass øl og jeg et glass vin, men i sosialt selskap kan vi like godt ta en cola. Vi har ikke noe imot alkohol, men vi drikker det vi har lyst på når vi vil. Etter å ha hatt alkoholisme tett på livet tidligere så er jeg glad jeg har en mann som er så avslappet til alkohol.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
alkohol, avholdsfolk, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.