Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 10:40   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg elsker den rusen som kommer av to-tre glass vin eller en halvliter eller to. Eller et glass sprudle, gjerne noe deilig og dyrt.

Jepp. Når man kjenner at ting løser seg opp, og humøret stiger!

jeg liker ikke å bli fort full eller fullere enn jeg har tenkt eller har kontroll over. Men alt er litt morsommere når man har tatt et glass vin, litt løsere i snippen, folk snakker lettere, ler mer, blir penere og mer animerte. Milfrids begrep "fløyelsbrisen" passer veldig godt på min yndlingstilstand, altså med noen få glass innabords.

Jeg kan nok drikke en god del i løpet av en kveld, men drikker vann i tillegg, og kan dermed holde det gående ganske lenge. Spiser jeg i tillegg godt, så blir formen enda bedre. Nå har jeg sjelden muligheter, men var på fest med jobben i juni. Startet 18.30, og la meg 6.15. Spiste en god treretters middag med biff. Forsøkte å regne litt på det sånn ut fra tida som gikk...
- en longdrink
- 0,4 med øl
- 3 * 0,33 med øl til maten (lang middag)
- 1 baileys
- 4-5 longdrinks (vodka battery eller annet)
- 2-3 jägermeister
- 1 longdrink
- 1 halvliter

Jeg ble sprudlende, pratsom, utadvent og godt i farta. Men ikke mer enn at jeg hele tiden hadde kontroll. Formtoppen var vel i 5-6 tida. Da var det på tida å ta kveld, men bortsett fra det så gikk alt bra.

Og så elsker jeg å smugrøyke på trappen med glasset i den ene hånden, røyken i de andre og fnise og sladre og le. Og en annen grunn til at jeg liker å gå ut og røyke er change of scenery-muligheten som kommer av å kunne gå ut, komme inn og bytte plasser, snakke med noen andre og bryte opp litt.

Helt enig. Man kan snakke litt med folk man kanskje ellers ikke ville snakket med, og folk som røyker synes ofte det er hyggelig at selv ellers ikke-røykere joiner dem.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg nyter følelsen av å "slippe kontrollen" litt innimellom. Og jeg liker at andre blir like skravlete som meg.

Ja det er kjempehyggelig.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg liker også alkohol, følelsen av å være litt brisen og ansvarsløs og jeg liker alkoholholdige selskaper, gjerne sånne som varer til uti de små timer. Jeg er definitivt ikke typen som har det like moro på fest i edru tilstand. .

Enig!

Jeg har tidligere hatt episoder der det har blitt for mye, og det hater jeg inderlig. Derfor passer jeg godt på å drikke andre ting (i hovedsak vann) og kjenne på formen i løpet av kvelden. Jeg er så sjelden på fest at jeg skal ikke ødelegge de sjansene som byr seg.

Sist redigert av Dronningen : 09-09-10 kl 23:28. Årsak: glemte en drink :D
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.