Har sett
* Inglorious Basterds - utrolig morsom og for en rolletolkning av Christoph Waltz
* Benjamin Button - bra, men mye fokus på kjekke Brad Pitt, ikke for at det gjør noe.
* The Blind Side - bra, litt cheesy, og skjønner ikke hvorfor Bullock fikk Oscar
* Valentine's Day - tja ... så mange kjente skuespillere og så liten story
* Alice in Wonderland - liker Tim Burton, liker Johnny Depp, liker Helena Bonham Carter
* The Imaginarium of Doctor Parnassus - bra
* Remember Me - trist
* Where the Wild Things Go - fin, søt, trist, men ble ikke helt overbegeistret som jeg hadde ventet.
* Asfaltengler - bra barnefilm som fenget tulla.
* Sherlock Holmes - 2009-versjonen, bra, men veldig anderledes enn det jeg forbinder med Sherlock Holmes.
* Avatar - forstår alt fuzzet, ja. Utrolige effekter.
* Up in the Air - grei underholdning, men ikke supert.
* Revolutionary Road - bra, og gode skuespillerprestasjoner fra både Kate Winslet og Leonardo Di Caprio.
* Seven Pounds - bra
* The Bounty Hunter - morsom, banal, ja, men jeg lo
* Crazy Heart - god film
* Everybody's fine - kan være at jeg er sliten og trøtt i dag, men jeg ble rørt.
* Julia & Julie - godmodig, Meryl Streep er en god skuespiller.
* Dragetreneren - forutsigbar, men underholdende
* The Lovely Bones - ikke like bra som ventet, og boka er mye bedre.
* Dear John - tja, ikke helt min smak.
* The Notebook - Hvorfor gidder jeg å se to Nicholas Sparks filmer etter hverandre?
Forutsigbar og litt kjedelig.
* Taken - grei underholdning, men hva er oddsen for at en som blir kidnappet har en sånn far?
* A Walk To Remember - Visste jeg at det var Nicholas Sparks? Nei!
* Thrashin' - Oh yeah, ordentlig mimring og masse skating. Utrolig mange dårlige antrekk, men RHCP spiller i den.
* Stand by Me - like bra nå som alltid. Trist å se River Phoenix, morsomt å se Jerry O'Connell som liten og tykkfallen, John Cusack er alltid bra og Kiefer Sutherland i kjent positur.
* The Hangover - ikke så ille som fryktet, og jeg må innrømme at jeg lo flere ganger.
* Shutter Island - creepy, Leonardo overbeviser og jeg er glad jeg ikke så den da jeg var alene hjemme.
* Percy Jackson - The Lightning Thief - ikke overbevist, men grei underholdning.
* Terms of Endearment - ikke sett før. Tåredryppende.
* Brothers - bra film, Jake Gyllenhaal gjør en utrolig bra rolle, og Toby Maguire er også god.
* He's Just Not That Into You - lett underholdning
* The Taking of Pelham 123 - grei underholdning, og det slår meg at Denzel Washington har en utrolig behagelig stemme.
* Saman er ein mindre aleine - nydelig, akkurat som boka.
* Karate Kid - tja, en grei nyinnspilling. Jaden Smith ligner faren sin.
* It's Complicated - morsom
* Little Ashes - morsom, ikke komedie, men morsom av helt andre årsaker.
* Eclipse - hmm ... hektet så det holder.
* Nanny McPhee and the Big Bang - var filmeffektene så dårlige på forrige film? Jeg husker de som bedre. Emma Thompson sine vorter ser fake ut og parykken er elendig.
* Det regner kjøttboller - morsom selv for voksne
* Knight and Day - grei underholdning, selv om den er litt forutsigbar.
* Inception - Wow! Denne var utrolig bra! Som Skilpadda sier, Leo på sitt beste og jeg har også sansen for Joseph Gordon-Levit.
* Vampires suck -
* The Runaways - fenget ikke veldig.
* Frida - Med hjertet i hånden - ufrivillig komisk. Skjønner det er en stund siden filming når de bruker begreper som neger og mulatt.
* Marmaduke - grei underholdning for barn, litt kjedelig for voksne.
* The Last Airbender - innfridde ikke forhåpningene. Gode effekter og bra visuelt, men mangler litt handling.