Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?
Nå er jeg f*** meg så sint at fy 
Vi bor i en enebolig med felles oppkjørsel og gårdsplass med et hus til. Vi har garasjen imellom og vi bor ytterst. I første etage på begge husene er det leilighet og vi bor barnefamilier i "husene" og "NAV-pasienter" i leilighetene. Han som bor i leiligheta i det andre huset har hund. For øyeblikket bare en, men har hatt opp til 3. Er sånne minismå greier, aner ikke hva de heter. Men de er illsinte og jeg vil si agressive.
Leieboeren slipper bare ut bikkjene uten å ha styring på de, for det har han aldri. Han bare brøler at de skal gi seg med bjeffinga og komme hit.
I dag hadde jeg og gutta vært ute og syklet. Mens jeg satte syklene i boden tuslet lillebror på 3,5 rundt på gårdsplassen. Da åpner leieboeren døra og bikkja kommer i fullt firsprang etter lillebror som stod stille og bjeffa som gal. Lillebror blir jo livredd Og jeg forbanna og sier til han at han skal ha bikkja i bånd. Da blir jo han også sint og kommer med usaklige argumenter syns jeg da, men så er han nok på "kjøret" av noe slag også.
Skal sies at en av bikkjene har bitt mannen og sikkert bare flaks har gjort at gutta har sluppet unna.
Guttene er vant med hunder altså for tanta har en svææææær hund som omtrent er like høy over ryggen som lillebror er høy.
Men altså, slipper man bare hundene løse som her??