Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Om å ha 2 hunder

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 08:54   #1
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om å ha 2 hunder

Vi er i ganske nærme å skaffe oss en hund til. Han vi allerede har begynner å bli en gammel, distingvert kar.
Og så lurer jeg på hvordan det er for en eldre hund å få inn en halvt år gammel valp? Er det slitsomt for dem eller er det uansett hyggelig med en artsfrende til i huset? Plutselig tenker jeg litt at gamlevofsen kanskje hadde synes det var deilig å nyte sitt otium i fred uten å måtte dele oppmerksomheten med et lite turbotroll?
Og dere som har to hunder - blir det mye mer enn èn? Sånn arbeidsmessig?
Ja, det var mange spørsmål og jeg setter veldig stor pris på svar. Vi må bestemme oss i dag vedr. valpen - det er mange som er interessert i den.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.