Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?
Jeg har bare vært på snart gravid, snart mamma, nybakt mamma og her inne, og tåler nok det meste som blir skrevet, Har kanskje ikke fått så mye negativt enda. men har en gang reagert med at jeg har blitt lei meg, såpass at tårene rant til og med, Det var på snart gravid, Jeg hadde akkurat mistet da jeg var 20 uker på vei, fosteret hadde vært dødt i 4 uker, Fortalte det der inne og ble velidg lei meg over noen av svarene jeg fikk der inne, det var noen som trodde jeg løy om dette fordi det ville blitt oppdaget på den ordinære ultralyden, sannheten var jo at jeg hadde hatt flere ultralyder tidlig i svangerskapet og hadde ikke time til den ordinære ultralyden før uken etter jeg mistet. forklarte det der inne, men alikevel var det flere som konkluderte med at dette bare var tull og ønsket meg god bedring for det kunne jeg virkelig trenge. Jeg var veldig sårbar akkurat da, og tårene rant faktisk da jeg leste de svarene.
Hvordan er det her inne, er det noen som har blitt lei seg over svar de har fått i en diskusjon ?
Synes det kan være litt vanskeligere å diskutere på nett enn hva det er iRL
her ser vi ikke reaksjoner, vet ikke hva andre tåler. (bortsett fra de som kjenner hverandre irl) Men jeg skriver ikke mer her inne enn hva jeg kunne sakt til en personen ansikt til ansikt, heller litt mindre kanskje, nettopp fordi jeg ikke vet hvordan den andre reagerer.