Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

"Sjokolademelk"

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 12:12   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Sjokolademelk"

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Så du mener altså at de barna som har intoleranse heller skal ta med seg egen melk, slik at du slipper konfrontasjoner og mas med dine barn?
Barn som er allergiske/intolerante er i ofte de som må tas hensyn til, de som må ha med egen mat og drikke og ofte har et fokus som ikke alltid oppleves som positivt rundt sin person, og når det da endelig fins et alternativ for dem i en etablert ordning bør de jammen meg få benytte seg av den.

Ellers så skal man alltid ha i mente at om det er noen barn som spiser eller drikker noe som tilsynelatende fremstår som "usunt" eller noe som er litt på tvers av generelle kostråd kan det være at akkurat dette barnet har behov for det. Det er forskjellige sykdommer og dietter som gir andre behov enn de generelle.

Det hadde vært fint om du leste hva jeg skrev. Det beste (SOM SAGT) hadde vært om de hadde den vanlige melken som var laktoseredusert. Sønnen min har hatt egg og melkeallergi tidligere, bare så det er sagt.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.