Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ferdige julekalendre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 21:15   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferdige julekalendre

Jeg har med litt skrekk begynt å tenke på julekalenderen. Jeg vet at noen av dere synes det er enkelt penkelt å kjøpe 48 små gaver, men jeg er ikke av den typen. Vi har endt opp med å bruke en liten formue på hjemmelaget kalender. I år lurer vi på om vi skal kjøpe ferdigkalender.

Vi ønsker en som ikke bare inneholder tull. Jeg har hørt mye skryt av Lego-kalenderen og vurderer å kjøpe to av dem?

Snuppa tror at hun egentlig ønsker seg Littelest Pet shop eller Polly Pocket, men jeg mener å ha hørt fra tidligere at de bare inneholder tull og tøys og bittesmå ting. Eller tar jeg feil?

Noen som har noe å anbefale? Ungene mine er 3 og nærmere 6 (når jula kommer), hvis det er en viktig opplysning.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.