Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Autofil eller noen, kan jeg få litt hjelp med bilsete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 11:11   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

Autofil eller noen, kan jeg få litt hjelp med bilsete?

Nå har jeg lest masse tråder her inne, jeg har googlet litt og jeg har vært inne på bloggen sikringibil, er det din blogg autofil?

Men jeg har fortsatt spørsmål jeg.
Jeg leter etter sete til barnebarnet mitt.
Han er straks 9 mdr gammel.
Skal sitte bakovervendt så lenge som mulig.
Han er ingen stor unge, verken lang eller kjempetung. Helt normal, kanskje bittelitt liten.

De har en Audi stasjonsvogn.
Ikke isofix.

Jeg har kommet frem til tre seter etter all min googling men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg har funnet det rette. Vil ha et sete som har gjort det bra i tester, og så må det sitte godt i bilen.

Jeg har funnet
Britax HiWay
Acta Graco Duo Logic
Acta Graco Cosmic Comfort

Er disse bra?
Hvem er best?
Hva skal jeg anbefale min datter å kjøpe?
Hun stoler blindt på meg så jeg har litt å leve opp til nå, det må være det besteste setet til det besteste gullet i hele verden.

Er det noen som gidder forbarme seg over en stakkars bestemor og hjelpe meg litt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.