Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å sove i forskjellige etasjer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 23:30   #18
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å sove i forskjellige etasjer

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er skeptisk, men hvis dere hadde tenkt gjennom hvordan dere skulle få ungene ut gjennom vinduene og hatt alt klart til det i tilfelle rottefelle kunne jeg vurdert det. Sammen med seriekoblete brannvarslere. Men syns egentlig at de er for små enda jeg. Og hva hvis det er nede hos dere det brenner først og så brenner de inne helt alene når de kunne vært reddet. Jeg tenker at det er uansett en fordel å være i nærheten av hverandre om noe slikt skulle skjedd. Huff nei nå må jeg slutte å skrive noe mer her ellers får jeg ikke sovet i natt!

Utenfor ungene sitt rom er det terrasse. Stort vindu. 3 meter vekk fra døren deres er det inngangsparti. Ute i stuen nok en dør ut til terrasse.
Med skikkelige seriekoblede brannvarslere, skal vi brenne inne? Vi har seriekoblede brannvarslere. Nede hos oss er det vindu ut på soverommet, og et utgangsparti 2 meter fra soveromsdøren. I tillegg kan vi gå ut gjennom stuevinduet nede. Det er med andre ord nok at utganger. Eneste er at vi ikke er umiddelbart sammen.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.