Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var din første kjendisforelskelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 13:08   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første kjendisforelskelse?

Jeg hadde en dyp og inderlig kjærlighet til Simon LeBon fra Duran Duran i mange år. Var helt knust når han giftet seg.
Gækki sto også høyt i kurs en periode, det samme gjorde Johnny Depp i 21 Jump Street tiden. (Han er forøvrig fortsatt en flott fyr.)

Tom Cruise var også flott, og jeg kjenner at denne listen kan bli fryktelig lang om jeg fortsetter nå.

Av de jeg aldri kunne forstå at noen var betatt/fascinert av kan jeg nevne Patrick Swayze (selv om Dirty Dancing er en av mine film-favoritter), Limahl og Morten Harket.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det tror jeg stemmer for meg også. Men uten kneggingen, for jeg synes fortsatt han er en flott fyr. Faktisk synes jeg at jeg alltid har hatt god smak.

Jeg utvekslet noen ord med Magne Furuholmen på Gardermoen i vinter, og han er faktisk en utrolig sjarmerende fyr! Glimt i øyet og pen å se på.
Og så nevner vi ikke at det faktisk tok noen minutter før jeg skjønte hvem han var. Men så har jeg aldri vært noen fan av A-Ha heller da.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.