Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Enda en lampetråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 13:57   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Enda en lampetråd

Jeg vet jo hva som er FP-lampen, og den er driitlekker, men synes ikke den passer så godt hos oss.

Her er et bilde fra kjøkkenet vårt. Bordet har vi kjøpt av de forrige eierne, men lysekrona er tatt ned.

Tenkte lenge på type 'industrilampe' i par - men nå synes jeg at jeg ser det i alle blader, og da er det jo rett før det blir de nye 'skomakerlampene'

Kunne det ha funket med denne? Og da med bare en stk? Saken er at jeg vil prøve å moderere 'herskapelig-temaet' litt. Det er ikke helt meg. Men samtidig så må det liksom passe til helheten. Det blir jo ikke funkishus samme hvor mye jeg kunne ønske meg det. Og kjøkkenet er litt for nytt/dyrt til at det blir byttet ut. Tar gjerne i mot andre forslag til lamper. Denne her er i den dyrere enden, ligger på ca 6-7000 - bør vel helst ikke koste så mye mer enn det - gjerne mindre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjøkken.jpg (36,8 KB, 122 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.