Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forsinket bagasje, innenlandsreise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 10:49   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Forsinket bagasje, innenlandsreise

I går reiste bølla og jeg på en ganske impulsiv tur ned til Østfold. Vi hadde med en bag og en koffert som vi sjekket inn. Bagen ankom Rygge, kofferten ikke. I bagen lå babyklær som tantebarnet mitt skulle få etter bølla. Heldigvis var det også av en eller annet grunn lagt et sett med klær til bølla oppi der også. Utenom dette har vi ikke stort annet enn det vi hadde på oss da vi kom.

Er det noen av dere som har erfaring med forsinket bagasje med flyselskapene? Kommer de stort sett til rette igjen? Om bagasjen i verste tilfellet skulle vise seg å ikke dukke opp, da får man vel ikke erstattet noen ting som helst om man ikke har reiseforsikring? Jeg har kun reiseforsikring via jobb, den gjelder vel kun på reiser i forbindelse med jobb, mener jeg.

Kjenner jeg er litt uvell akkurat nå med tanke på at kofferten midlertidig er borte...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.