Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du gjort? Observasjon av barn i bil uten sikring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 10:23   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville du gjort? Observasjon av barn i bil uten sikring

Jeg ser daglig barn som er mangelfullt eller ikke sikret i bil her i Oslo, og det er lite jeg kan gjøre med det. På vei til jobb i dag observerte jeg en taxi på vei ut av et parkeringshus, tydeligvis i privat ærend. I forsetet satt en bitteliten gutt på et par-tre år, helt uten sikring. De kjørte ut i Oslotrafikken. Dette var en stor SUV-liknende bil, og selv ved en bråstopp ville denne gutten føket inn i dashbordet, evt. bli smadret av airbaggen ved en kollisjon.

Jeg har taxinummeret og firmaet skrevet ned. Ville dere ringt til firmaet? Politiet? Ikke gjort noe som helst?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.