Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Stasjonær eller laptop?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 10:17   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stasjonær eller laptop?

Jeg tror jeg må hoppe i det sure eplet og innse at familiens pc er moden for utskifting. Den er vel fem år gammel nå, og ting begynner å gå veldig tregt.

Dette er den maskinen barna bruker - jeg har egen laptop som de ikke får røre. Den er stasjonær og står ved husets felles skrivebord. Jeg liker at den står et sted der jeg kan observere barna, og det er en fordel ved stasjonær. Plasseringsmessig er ulempen at den er stor. Jeg har heller ikke flatskjerm og vil helst slippe å kjøpe.

Så trodde jeg at man fikk mer for pengene ved å kjøpe stasjonær, men etter å ha sjekket litt kan det virke som det ikke gjelder mer?

Siden det vi har nå er eldgammelt er det ingen som er bortskjemt med god ytelse her i huset, og kravene er egentlig små. Det spilles ikke mye avanserte spill, og ingen disker er fulle.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.