Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

8 timers makstid i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 21:29   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8 timers makstid i barnehagen

Jeg kom over denne artikkelen på facebook hos en venninne som bor i Kristiansand. http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article805182.ece (Jeg husker aldri om linken skal komme i første eller andre innlegg, så en modde får heller fikse det hvis det trengs.)

Jeg kjenner at jeg ble litt satt ut av dette. Hvordan i all verden er det meningen at man skal klare å jobbe full dag og ha barn maks 8 timer i barnehagen hver dag? Det kan jo gå greit hvis det er to foreldre med fleksible jobber, men det er slett ikke alle som har fleksible jobber og slett ikke alle som er 2.

Etter hva jeg forstår så er det til og med vedtatt. Vil dette i et boost til private barnehager i Kristiansand som ikke omfattes av makstidsreglene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.