Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 20:52   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?

For noen år siden kjøpte vi en sofa nærmest på impuls pga god pris på utstillingsmodell og at det var et praktisk stoff med tanke på barn og bla bla. Sofaen er i vinkel med sjeselong i et grovvevd brunt og beige stoff, med hovedintrykk brunt. Men det er nok beige til at inntrykket blir litt vel spraglete.
Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne noe som passer til denne hodepinen av en sofa. (Jeg ville jo egentlig ha en grå, men det kom jeg ikke på i kampens hete. )
Vi har slette, hvite vegger, hvite vinduskarmer og tak og ingen gardiner -høres det ikke hjemmekoselig ut? Vi går snart i frø i den sterile stua vår. Vi har ikke et fnugg av interiørgener verken jeg eller mannen, og vet ikke helt hvordan vi skal komme videre.
Jeg tenker på å male en fondvegg, som da vil bli bak den ene delen av sofaen. Men vet ikke helt hvordan farge jeg skal velge. Noe i retning av brunt må det vel bli?
Og så har vi lyst på gardiner for å få det litt lunere, men også der sliter vi med farger. Vi er håpløse, og trenger tips og en liten dytt. :blafrer:

Sofaen vår er ganske lik den under her i farge, men vår er større i alle retninger.

Tips mottas med stor takknemmelighet.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.