Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Boardwalk Empire

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-10, 09:30   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boardwalk Empire

Noen som ser på denne? Vi har sett de første 7 episodene, og liker en god del, og syns andre ting er litt oppskriftsmessig.

Jeg liker særlig design, klær og arkitektur, og det fremstår som veldig kredibelt. Bortsett fra en elskerinne med noe som ser ut som en silikonpupp, og en vanlig.

Det er også gode skuespillere, og jeg er veldig fascinert av historien. Det er litt kostymedrama gone wild.

Jeg sliter riktignok litt med å få med meg hvem alle karakterene er, det er et ganske stort persongalleri, særlig så går endel av gangsterne litt over i hverandre for meg. Jeg liker at de blander inn historiske personer, og syns spesielt Al Capone er interessant fremstilt. Steve Buscemi er (som alltid) genial, og Prohibitionagenten Nelson Van Alden (spilt av Michael Shannon) virker som er løselig basert på Agent Cooper fra Twin Peaks, men uten kulheten og tilliten.

Det jeg mener med oppskriftsmessig er all volden, all nakenheten, lesbesex, og en skuespiller som kun er ni år eldre enn skuespilleren hun spiller moren til. Jeg syns ingen av de greiene er noe å reagere på, sånn isolert sett, og skjønner at endel er gode virkemidler til å få fram historien, mens andre deler av det virker påtatt og "typisk hollywood". Det virker som det er mer med for å tilfredstille en stor seergruppe, enn for å fortelle en god historie.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.