Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 10:52   #30
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

[anekdote]Jeg var på polarn o pyret her i byen på jakt etter dress i str 134-152 og spurte som de hadde. Nei, det var da ingen barn som brukte dress etter at de hadde begynt på skolen. Det hadde de aldri hørt om. 122 var mer enn stort nok for de største barna som trengte vinterdress, og han hadde ikke hørt om noen merker som gikk høyere. Da jeg sa forsiktig at jo, jeg tror 90% av førsteklassingene og 70% av andreklassingene og en hel del av tredje og fjerdetrinnn fortsatt har dress, fikk han store øyne og lurte på hva slags rar skole mine barn gikk på. Og da jeg sa at de ansatte anbefalte heldress på grunn av tempoet i garderoben mente han de utøver utidig motepress. [/anekdote]

Jeg liker fortsatt den butikken altså, men det var en litt snodig og butikknavlebeskuende samtale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.