Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Einar Gelius

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 12:11   #11
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Einar Gelius

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Der er jeg også. På toppen av at han fremstår som den mest vinglete personene jeg har hørt om.

Når det er sagt synes jeg det skal være en plass i kirken for absolutt alle, så han bør få beholde jobben.

Plass i kirken til alle, ja. Men jeg synes ikke kirken som arbeidsgiver skal forholde seg til akkurat det. En hvilken som helst annen arbeidsgiver hadde sannsynligvis kvittet seg med ën slik ansatt før det hadde gått så langt som det har gjort i dette tilfellet.
Og kanskje er det ekstra uheldig at det er nettopp sex-boka som blir dråpen for biskopen. Kirken kan helt klart trenge et oppgjør med fortiden når det gjelder synd og skam rundt sex. Men det oppgjøret bør kanskje komme fra noen som vil kirken vel. Ikke fra en mediekåt dust som er ute etter å mele sin egen kake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.