Hvilken pose til snart-treåring i OTH?
Jeg er så usikker på dette. Sønnen min bruker kun vogna til soving i barnehagen. Han bruker den uhyre sjelden ellers og sover aldri på dagtid hjemme. Jeg har til nå hatt ei god dyne i vogna og lammeskinn i setet, og i barnehagen får han på seg en fleecedress, ullsokker, lue og votter når han skal sove. Han er jo varm når han står opp, så han fryser nok egentlig ikke, men jeg synes OTH-vogna er så åpen! Egentlig vil jeg ha ny,dyp sovevogn, men det er litt bortkastet når han nok slutter å sove på dagtid i bhg når som helst, egentlig. Så jeg vurderer å kjøpe en god sovepose å ha i vognen, men alle er jo så dyre, og den kommer jo sikkert bare til å bli brukt i noen måneder til.
Dere andre som har OTH og barn på rundt samme alder, hva har dere i vogna nå som det etterhvert blir sprengkulde? Jeg har faktisk regntrekket over hele tiden og minsten krever at jeg lukker det igjen (LUKK IGJEN, sier han når jeg legger ham nedi), men det er ganske luftig under siden det ikke er inntil vogna, og det holder dyne og alt på plass.