Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 10:09   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Tradisjonen tro kommer herved invitasjonen til årets store høydare: julaftenfest!
Åpent for alle. Barn, voksne og alle former for dyr. Nå har mellomstesnuppa fått seg pinnedyr, så selv insekter er velkomne i år....

Jeg står for alt. Mat, drikke, pynt, gaver osv. Kom med ønsker ang. bordplassering og nøyaktig hvilken mat dere ønsker servert på julaften!

I år har jeg virkelig planlagt dette NØYE og har laget en fin spaavdeling i kjelleren. Ikke helt ferdig enda, men grunnvannet står omtrent en halvmeter opp på veggen og fuktigheten er påfallende. Et par oljeovner og noen stearinlys nedi gjørmen gjør susen tenker jeg.

All erfaring tilsier vi trenger en noe mer "lukket" avdeling for ymse svigemødre og andre som står i fare for å ødelegge idyllen på selve julekvelden. Den er også på plass. Den kan virke noe skremmende på folk kanskje, men jeg skal prøve å bli kvitt soppen og de fleste edderkoppene før julaften. Fuktigheten der inne er også fremtredende og gummistøvler anbefales på det sterkeste. Det er ikke nødvendig å booke plass her i år da erfaring fra tidligere tilsier at folk gjerne sitter der inne i hauger for å holde varmen. Her blir det til informasjon stengte dører og ingen mat.

Det er ingen begrensninger i antall påmeldte. Jeg (les: gemalen) bygger gjerne på huset forå få plass til samtlige.

JULAFTENFEST !

det blir ikke ballkjole

det blir ikke smoking

det blir ikke stashabitt

men helst noe pent og lite slitt...
Hvem stiller i den korteste kjolen?

det blir ikke juleball

det blir ikke juletrall

det blir ikke bankett

men stilig, rett og slett
Raser juletreet ned i år også?

det blir ikke julesang

det blir ikke bjelleklang

det blir ikke englesang

men helt sikkert allsang!

Er det noen som kan stille med band for litt livemusikk?

det blir ikke Skaugum

det blir ikke ORO

det blir hos Knerten

og det blir MORO !
i år også!

VELKOMMEN!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
juleselskap, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.