Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 21:44   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Åh! Fine tradisjonen!

I år trenger jeg virkelig en julaftenarrangør, så dette passer bra. Jeg ser at jeg ikke kommer unna julaften og første juledag på jobb, så da er det veldig flott at noen andre tar seg av underholdningen og serveringen. Jeg kommer hesblesende etter i firetiden. I år har svigermor og svigerfar meldt sin ankomst. Min søster kommer vel ikke i år tror jeg, men hun tar uansett nesten ikke noe plass og er bare hyggelig. Men svigers kommer, muligens min bror og mine foreldre sammen med sine 5 katter og min ene som vil prøve alle fang. Hun er spesielt glad i allergiker-fang av en eller annen grunn, og gir seg slett ikke før hun får det som hun vil. Er man heldig, får man ei tunge i øret når hun virkelig skal innynde seg. Jo mer kattehater og jo mer allergisk, jo mer innbitt blir hun. Og hun åpner dører og klatrer inn i de smaleste vindussprekker, så det skal godt gjøres å holde henne utendørs. Hun kan sikkert brukes til å erte opp en viss hund også hvis man trenger litt action.

Svigermor kan med fordel plasseres ved siden av noen som er flinke til å lytte. Svigerfar kan med fordel plasseres et stykke unna, han passer fint inn i bergenser-avdelingen. Pappa merker man ikke stort til, og mamma må man vel binde fast hvis hun ikke skal hjelpe til på kjøkkenet, og det vil man vel ikke? Hun kan evt få seg et kamera mellom hendene, så har vi henne sysselsatt. Ettåringen klatrer for tiden og vil gjerne danse på bordene, mens de to store har godt av en kveld uten spilling, så vi legger igjen ds'ene hjemme. De trenger med andre ord underholdning.

God jul! *stikker på jobb*

Emneord
juleselskap, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.