Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaffemat til foreldremøte

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 15:49   #37
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffemat til foreldremøte

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg støtter deg i det du sier her Bina.
I tillegg er det noe med at barn og voksne har forskjellige roller, og reglene er ikke alltid de samme. Jeg ønsker å gi barna mine en sunn og god start på livet, forhåpentligvis lære dem om verdier i forhold til sunt kosthold - og ruste dem til en start på voksenlivet der de vet hva som er bra/riktig/sunt for dem. Likevel forventer jeg ikke at de skal holde seg til den ene kjærligheten på lørdag når de blir voksne.

Jeg møter også en del av dette "likt for alle" på jobben, hvor foreldre mener at når elevene ikke får ha mobiltelefon på skolen, så skal også vi lærerne legge igjen vår hjemme. Når elevene må gå til skolen, må lærerne også gå. Osv.

"Likt for alle" er noe av det dummeste jeg hører, og sånn som du beskriver det ville jeg fått et alvorlig anfall av ett eller annet.

Vi voksne får kjøre bil, det får ikke barna. Vi kan drikke alkohol, vi har egen økonomi, vi har ansvar for barna våre. Det ER ikke likt, og kommer aldri til å bli likt.

Så som du skjønner har du min fulle sympati.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.