Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tapet på skap - blir dette fint? Og sitter det?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 20:28   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tapet på skap - blir dette fint? Og sitter det?

Jeg har tenkt å dekke dørene på et vanlig hvitt IKEA-skap med tapet.
Hva gjør jeg for å få det til å sitte? (hva slags lim...?) Må jeg dekke det til med noe, og i så fall hva?
Tips mottas!

Også tar jeg gjerne tips på om det blir fint på ordentlig, og om det er noe jeg kan gjøre for å få det enda finere (gitt at du liker det i utgangspunktet da )

2.5 meter 236cm høyt IKEA-skap med 50cm skapdører (jeg har ikke bestemt meg enda for 50 vs 100-skapstammer), og disse to tapetene, som (selvfølgelig...) er 45x2 cm bred (halvparten av kjolen - hele kjoletapetet er 90cm bredt), altså 180 til sammen. Hm...:

Knotter a la disse.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.