Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-10, 11:16   #18
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

For ein hyggelig tradisjon! Er det mulig for nye å bli med? Sidan eg ikkje har vore med tidligare så veit eg ikkje heilt korleis de brukar gjere dette, men eg kan da vere såpass omtenksom at eg forklarer korleis me vil ha det.

Stiller med mann og ein sønn, ein bror, to søstre med kjærestar, mor med samboer, far som tar med si mor, og ei gammal tante. Fleire av desse skal/bør ikkje vere i samme rom, helst burde dei ikkje vite at dei andre er der. Har med ein hund, tre rotter og ein gullfisk.
Vi har ei som ikkje et kjøt, ei som et nesten berre kjøt, og ein muslim som er litt varierande i kostholdet og i sitt syn på alkohol. Forventer ris og rømmegraut i 12 tida, pinnekjøt, poteter, surkål, raudkål, raspeballar, poteter og kålerabistappe. Riskrem, sitronfromarsj, multekrem og ostekake til dessert. Har tre temmelig forskjellige oppskrifter på pinnekjøt frå tre greiner i familien, eg går ut i frå at alle vil ha si eiga tradisjon men kan sende deg forklaringar seinare.

Du har vel forresten ein låve? Vi må ut med graut til nissen på låven. Er så koselig når nissen ligg i høyet og søv, og vi vekker han med song. Forventes at alle blir med på dette, ellers blir heile jula øydelagt.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
juleselskap, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.