Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 11:45   #10
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg fant i hvert fall ut at det storlønner seg å tigge prikker, fader heller tre sånne tråder og så er man inn i medlemssalongen.

Så. Jeg har ikke rødprikket i sånne tråder, men heller sagt hva jeg mente i tråden. Noen få ganger har jeg grønnprikket, når det gjelder brukere som skriver sinnsykt bra og som har manglet bittelitt, og som jeg egentlig burde ha grønnprikket mer tidligere. Men, det som denne tråden viser er at det er for mange som grønnprikker og skal ha grønnprikk tilbake og det er ikke bra.

Så nå har jeg endret mening, og kommer til å rødprikke i tiggetråder fra nå av. Det er for lønnsomt å prikketigge, og det bør det ikke være. Jeg oppfordrer også alle til å gjøre det, at når man ser en prikketiggetråd, så tenker man etter hva man mener og enten sender en grønn eller en rød sånn at tråden får en tilbakemelding som er reell.

Hadde dere ikke vært så flinke til å rødprikke i slike tråder hadde en prikketiggetråd hjulpet.
De første prikkene jeg fikk var grønne og fra relativt nye medlemmer, som gjerne ønsket prikk tilbake. Når det først kom innlegg i tråden at dette var fy fy så kom de røde prikkene. Og det virker som at når en tør gi negativ tilbakemelding henger flere seg på. Noe som stemmer overens med hva man kan erfare utenfor forum også.

Hadde det vært en ide at man måtte ha så og så mange innlegg får man kan gi grønn eller rød prikk?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.