Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Postfrustrasjon - formattillegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 21:26   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.780
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Postfrustrasjon - formattillegg

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Posten vet jo ikke hvem som har klistra på frimerkene når feilen blir oppdaget...

Betyr det at eg skal straffast for ein bommert ein av Posten sine tilsette gjer?

Har eg levert pakke, fått den frankert av ein tilsett, betalt og takk skal du ha, så har ikkje eg lengre eit ansvar. Da bør dette gå på Posten sin tabbekonto, og er det eit stort problem så får dei stramme opp funksjonærane sine.

Eg har sjølv jobba i butikk, og det har hendt eg har oppdaga at eg har tatt for lite betalt. Det hadde aldri rabla meg inn å kontakte kunden for å få han/henne til å komme tilbake og betale resten.

Tabbar skjer jo i alle yrke, den er grei. Det er Posten si handtering av desse sakene eg stussar på. Dei gjer meg ansvarleg for ein tabbe ein av deira funksjonærar har gjort.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no