Sv: Postfrustrasjon - formattillegg
Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.
Posten vet jo ikke hvem som har klistra på frimerkene når feilen blir oppdaget...
Betyr det at eg skal straffast for ein bommert ein av Posten sine tilsette gjer?
Har eg levert pakke, fått den frankert av ein tilsett, betalt og takk skal du ha, så har ikkje eg lengre eit ansvar. Da bør dette gå på Posten sin tabbekonto, og er det eit stort problem så får dei stramme opp funksjonærane sine.
Eg har sjølv jobba i butikk, og det har hendt eg har oppdaga at eg har tatt for lite betalt. Det hadde aldri rabla meg inn å kontakte kunden for å få han/henne til å komme tilbake og betale resten.
Tabbar skjer jo i alle yrke, den er grei. Det er Posten si handtering av desse sakene eg stussar på. Dei gjer meg ansvarleg for ein tabbe ein av deira funksjonærar har gjort.
__________________
Bergensis
|