Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi har funnet drømmehuset!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 10:22   #1
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har funnet drømmehuset!

Vi så på et hus i går som virker helt perfekt for oss. Det er gangavstand til både skole, barnehage, sentrum, togstasjon og jobben min. Beliggenheten er perfekt, og huset har fem soverom, mange innvendige boder, to bad, og det er over to plan. Det er pent oppusset, og vi kan flytte rett inn! Vi kommer til å spare utgifter til månedskort, ingen husleie (bare komm.utgifter m.m.). Jeg slipper å dra på jobb kl.07.15, men kan rusle ned på 10 minutter, ev. sykle på et par minutter en halv time senere. Jeg kommer til å spare 1 time i reisevei hver dag.

Foreløbig har det ikke kommet inn noen bud etter visning i helga, men vi må avvente finansieringen. Meglers prisvurdering av rekkehuset vårt er lik taksten på huset, men vi vet ikke om vi får solgt til den prisen. Det koster å kjøpe og selge, så vi må kanskje ta opp litt mer lån. Er usikker på om vi får mer lån i banken nå.

Dette blir spennende!

cora er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.