Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva trenger jeg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 23:46   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Hva trenger jeg?

Jeg har vel muligens aldri vært på denne kanten av dette forumet, men nå trenger jeg litt hjelp.

Jeg har ikke sminket meg på sikkert 20 år, og har plutselig funnet ut at jeg må prøve å får gjort noe med dette. Jeg nærmer meg veldig 40 år, og rynkene har begynt å komme så vidt. Jeg er helt uerfaren, og jeg trenger en innføring i hva en dame trenger av sminke.

Håper noen her kan hjelpe meg, og kom gjerne med merker på det jeg skal lete fram. Jeg har vel normal hud, ikke fet, men heller bittelitt tørr til tider. Jeg har grønne øyne, som sikkert har noe å si i forhold til farge over øynene. Ser for meg at jeg ville like bruntoner, eller grå, men om det er det jeg trenger, det vet jeg jammen meg ikke.

Gi meg en liten innføring, trinn for trinn, så skal vi se om damen kan se litt friskere ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.