Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Litt skryt av Dell

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 16:33   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Litt skryt av Dell

Jeg har dell-pc. Det er ikke det at den har vært et problemfritt bekjentskap, tvert imot. Men jeg må skryte litt av servicen, den har nemlig overrasket meg positivt flere ganger nå.

Først oppdaget jeg at strømforsyningen var død etter jeg pakket den opp av sekken. Sikkert et brudd i ledningen uten at jeg vet hvordan det oppsto. Uansett, jeg ringte og klaget min nød. Og 2 dager senere hadde jeg ny strømforsyning i posten. Uten kostnader.

Så har den begynt å få typiske bærbar-problemer. Den ble varm og slo seg plutselig av innimellom. Dette økte på, og igår ringte vi support. De dro oss gjennom et feilsøkingsprogram som slo ut. Idag kom det en mann på døra og byttet hovedkort og vifte. Da han kjørte test på maskina etterpå, fant han ut at det er en feil på disken også. Denne har ikke jeg merket noe til, men ny disk kommer i posten over helga.

Det er ikke så ofte man blir positivt overrasket over service-opplegg, men her ble jeg altså det. Og det øker sannsynligheten for at jeg kjøper en ny pc fra dem på tross av at denne her har hatt sine problemer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.