Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå II?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 11:36   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg kan jo det, men jeg må endre på den oppskriften også, for jeg vil ha den litt sidere, og klarer ikke helt komme over at jeg rett og slett ikke synes den ser noe fin ut på bildet... den er helst sikkert bedre irl, når den ikke ligger så stramt rundt ungen og sånn, men jeg synes det er et lite flatterende bilde. (Nydelig unge, men kjolen ser ikke ut som en kjole...) så jeg strikker videre på den jeg holder på med. Altså en variant av "lillestakken" eller hva den heter, i myk start-boka. Tror det skal bli bra, når jeg bare klarer få til et eksemplar som ikke er vridd eller på andre måter feilstrikket... Tror dette tredje forsøket er rett så langt, så jeg håper jeg kan fullføre denne. Garnet tåler snart ikke rekkes opp flere ganger tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.