Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sardinia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 18:38   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sardinia

Jeg må rett og slett bare spørre dere. Det er jo en del som har vært der?

Mannen i huset er så skeptisk til ferie på Sardinia i sommer. Sikkert en fin øy, sier han, men hotellanleggene ser nitriste ut. Det finnes visst fine hoteller, ifølge ham, men så lenge vi vil bo et sentralt sted hvor barn trives og det finnes andre barn, så er det få alternativer som dukker opp på Star Tours charteranlegg. Jeg er enig i at det ikke ser så spennende ut, men det betyr ikke så mye for meg. Det gjør det visst for ham.

Noen som har erfaringer med hoteller, feriesentre og andre steder å bo? Noe som kan tilfredsstille min kresne mann?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.