Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Ingen skal måtte gå hjem alene"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 19:31   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Ingen skal måtte gå hjem alene"

Det leser jeg og det hører jeg stadig vekk ifm forferdelige ting som skjer. Man skal ha noen hos seg, som kan klemme og trøste eller bare lytte og være der. Ingen skal måtte gå hjem alene.

Hadde noe forferdelig skjedd med noen jeg kjenner hadde jeg ikke taklet å ha folk oppå meg hele tiden, jeg ser for meg huset fullt av mødre og svigermødre, og tenker at det hadde ikke gått. Jeg tror, basert på typen jeg er og alltid har vært, at jeg hadde foretrukket å være alene eller bare med mine aller nærmeste. Man kan selvfølgelig aldri vite sikkert før man står midt i det, men sånn tenker jeg altså.

Jeg synes uansett at det må tas høyde for at folk er forskjellige, og at de sørger forskjellig. Hva tenker dere om grubleriene mine? Er det ikke litt sånn? At man forventer at folk vil ha noen hos seg, og at de selvfølgelig ikke kan være alene når de sørger?

Sist redigert av Skremmern : 08-01-11 kl 19:37.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.