Min drøm om "lappen" brast i dag
Jeg er så lei meg, sint, skuffet og ikke minst i sjokk over nyheten jeg fikk i dag.
Jeg har vært på sykehuset i dag hos overlege på Nevrologisk, for å utredes for diverse plager (en stk A4 side) jeg har fått i etterkant av en alvorlig sykdom jeg fikk for over 2 år siden.
Blant plagene er at jeg alltid er trøtt, sover over alt, hvorsomhelst og nårsomhelst. Jeg får resept på koffeintabletter for å fungere, og det går fint. JEg holder meg våken ved hjelp av dem, men jeg er sliten alliekvel.
Jeg har også en veldig dårlig hukommelse, husker ikke innholdet i bøker og filmer jeg nylig så/leste, jeg husker ikke navn, skriver lister på alt jeg skal huske. Jeg føler meg på nippet til dement.
Legen mener sykdommen jeg hadde er årsaken. Den har trolig ødelagt noe i immunforsvaret mitt som gjør at jeg trenger unormalt mye søvn. Jeg har mest sannsynlig ikke narkolepsi, det er for spesiell historikk. Men NOE er det.
Hun skal samarbeide med spesialister i Danmark og gudene vet hva...
Men jeg skal søvnutredes med elektroder i hverdag, natt og i jobbsammenheng.. og jeg skal medisineres med sterke medisiner..
Det verste var jo at jeg aldri kan kjøre bil!!!! 
Hadde jeg hatt lappen nå hadde jeg mistet den. Hun anbefalte meg å droppe planene om å ta kjøretimer nå.
Jeg som har begynt å øvelseskjøre og hadde planlagt å starte kjøretimer så fort snøen forsvant... hulk...
Takk for at du gadd å lese... vil du lese mer kan du lese freseriet mitt på bloggen min i dag.