Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min drøm om "lappen" brast i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 23:04   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Min drøm om "lappen" brast i dag

Jeg er så lei meg, sint, skuffet og ikke minst i sjokk over nyheten jeg fikk i dag.
Jeg har vært på sykehuset i dag hos overlege på Nevrologisk, for å utredes for diverse plager (en stk A4 side) jeg har fått i etterkant av en alvorlig sykdom jeg fikk for over 2 år siden.
Blant plagene er at jeg alltid er trøtt, sover over alt, hvorsomhelst og nårsomhelst. Jeg får resept på koffeintabletter for å fungere, og det går fint. JEg holder meg våken ved hjelp av dem, men jeg er sliten alliekvel.
Jeg har også en veldig dårlig hukommelse, husker ikke innholdet i bøker og filmer jeg nylig så/leste, jeg husker ikke navn, skriver lister på alt jeg skal huske. Jeg føler meg på nippet til dement.

Legen mener sykdommen jeg hadde er årsaken. Den har trolig ødelagt noe i immunforsvaret mitt som gjør at jeg trenger unormalt mye søvn. Jeg har mest sannsynlig ikke narkolepsi, det er for spesiell historikk. Men NOE er det.
Hun skal samarbeide med spesialister i Danmark og gudene vet hva...
Men jeg skal søvnutredes med elektroder i hverdag, natt og i jobbsammenheng.. og jeg skal medisineres med sterke medisiner..
Det verste var jo at jeg aldri kan kjøre bil!!!!
Hadde jeg hatt lappen nå hadde jeg mistet den. Hun anbefalte meg å droppe planene om å ta kjøretimer nå.

Jeg som har begynt å øvelseskjøre og hadde planlagt å starte kjøretimer så fort snøen forsvant... hulk...

Takk for at du gadd å lese... vil du lese mer kan du lese freseriet mitt på bloggen min i dag.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.