Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Aktiv i det daglige - "Kvardagstrening" i staden for helsestudio

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-11, 12:49   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aktiv i det daglige - "Kvardagstrening" i staden for helsestudio

Er det nokon her som er tenker på det å vere aktive i kvardagen sin, i staden for å "trene" slik som folk vanligvis definerer trening? Las ein artikkel i dag som overraska meg med tanke på kor mykje ein brenn av når ein tar trappa i staden for heisen. klikk på bildet, så ser ein meir om effekten. Elizabeth her (som er i artikkelen, og som eg kjenner svært godt ), går i trappa kvar dag, 6 etasjar. I løpet av ei veke utgjer dette EIN TIME steptrening. Intensiteten blir ikkje det same da, men. Det blir også hevda at det slettes ikkje er nødvendig å bli svett for å få effekten. Og eg hatar å bli svett

Eg er nokså oppmerksom på dette sjølv, og tar svært ofte trappa i staden for heisen (eg jobbar i eit høgt hus). Men kanskje eg burde prøve å dytte inn litt meir "kvardagstrening" ? Eg går ofte og handlar, men det er berre 3 minutt og gå, og det skulle berre mangle.. Naboen tar bilen forresten . Kanskje eg burde vaske vindua oftare (korrigering: faktisk vaske vindua), og kalle det trening?

Ein får kanskje ikkje same effekten av denne type kvardagstrening som med den treninga der ein tar seg heilt ut. Mange meiner dei får energi av det. Og eg forstår at mange syns det er herlig å komme seg ut på løpetur, eller å svømme i vatn (som jo er ein kvalitet i seg sjølv), men eg er liksom ikkje der.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.