Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ting man må ha til en baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 12:45   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ting man må ha til en baby

Jeg lager like greit en generell tråd jeg. Her tror jeg nemlig det kommer mange ting etterhvert, man skulle jo ikke tro jeg hadde hatt barn før i det hele tatt.

Nuvel. Jeg har klart å velge vogn. Jeg skal ha en TFK Joggster twist.
Jeg har en Harrietplan om pose til vogna. Jeg har kjøpt en babycall som jeg ikke har fått, så hvis selgeren husker å sende den snart så er det fint. :hint er lov, jeg skriver fra rommet mitt:

Da mangler jeg resten.

Jeg skjønner at babyen må ha en seng. Det fikser jeg fra ikea tenker jeg.
Bilstol må den også ha. Jeg har ikke isofix i bilen min, men jeg ser at man får isofix-baser. Er det smart?

Og hvor legger man fra seg babyen egentlig?
Når jeg er på stua for eksempel. Og skal legge fra meg babyen. Hva legger jeg den på/i/ved da? Vippestol? En seng til? Spesialmøbel?

Vi har ganske lite bad. Får man noe ok stelleplassgreier som man kan sette oppå et badekar eller noe? Henge på veggen?

Er det smarte ting man burde ha når man skal ha baby som jeg ikke skjønner av meg selv eller vet om? (Jeg skal ikke shoppe alt mulig rart bare for å shoppe. Men er det noe som er veldig lurt så vil jeg vite om det.)

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.