Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hardangervidda i sommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 00:14   #1
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Hardangervidda i sommer

Vi har planer om fottur på hardangervidda i sommer. Mannen er tidligere friskus og fjellvandrer og skulle gjerne gått der med telt i mange uker, men det må nok tilpasses en uerfaren fjellvandrer som jeg er, og en gutt på 7 år også. Jeg er mer typen seterferie/korte dagsturer fra fast hytte. Er glad i fjellet, men holder ikke ut så lenge og vil gjerne ha litt komfort av og til i hvert fall... Både poden og jeg er type "stopper opp og ser på alt som kryper og kravler og vokser på bakken", men mannen er type "langt og høyt på kort tid". Men, vi skal på fjelltur, og jeg trenger å planlegge en tur alle kan glede seg til. Vi er medlemmer av turistforeningen og kommer nok til å kombinere hytter og telt.

Er det noen som har vært på ferie med barn på hardangervidda og kan dele erfaringer? Ruter? Hytter? Lengde på tur? Tid på sommeren som er best? (i skoleferien) MÅ ha med?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.