Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 11:21   #11
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Som utlending, har jeg aldri sett noe særlig på NRK, og opplevd i alle år at jeg var alene om det. For meg har det nok alltid vært de andre kanalene - og hovedsaklig TV2, TV3 og TVNorge.

Med tospråklig barn har det vært viktig for meg at barna ser på barne-TV på engelsk, og dette har fungert veldig bra. Men etter hvert som jeg ble trygg på at engelsken satt godt, innførte vi barne-TV. Dette er nå blitt en must. Barna har ikke sett MGP junior, men sønnen min har hørt om konseptet, og er veldig opptatt av å delta en dag.

Så det er interessant for meg å høre at situasjonen endrer seg, og andre vender seg bort fra NRK. Det er jo tydelig at kanalen ikke har den brede appellen som en nasjonal kringkaster burde ha, og ofte langt fra kvaliteten til en kanal som BBC1, som burde være naturlig å sammenligne seg med.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.