Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Polyannas Hellas-tråd

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 23:13   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyannas Hellas-tråd

Jeg vet at det er masse Hellastråder her, men ingen som handler om MEG og MINE behov.

Altså, jeg har faktisk aldri vært i hellas. Jeg ønsker meg ikke hotellferie eller chartertur. Egentlig vil vi ha sånn ferie som i fjor, bare i hellas. Da leide vi en agriturismoleilighet i toscana, der det var 5-6 leiligheter på en gård med svømmebasseng felles. Nær en landsby. Noen barn der, men ikke alle alltid. Fint landskap. Frodig.

Så noe sånt. Ikke farting rundt etter neste og neste sted. Fred og ro og en og annen utflukt, takk. Det hadde heller ikke vært dumt om man slapp leiebil, men, det kan kanskje bli vanskelig.

Men hvor?! Jeg har sett masse øyer og destinasjoner nevnt, men det fester seg liksom ikke, siden jeg ikke har noe klart bilde av landet.

Vi skal fly fra enten bergen eller oslo, i slutten av juli.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.