Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn - igjen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 18:29   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn - igjen

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Den er god å trille også med to barn i?

Det blir 2,5 år mellom mine to, og jeg er på utkikk etter en vogn som gjør at jeg kan få med meg begge to alene uten for mye pes. Det er jo genialt her at det går an å trille ned til barnehagen f.eks. og parkere både storebror og ekstrasetet før minsten og jeg suser videre. : optimist:

Genialt ja, det siste altså Gjorde det hver gang jeg trilla til barnehagen. Deilig at man da har singelvogn videre og slipper å drasse på "side-by-side" med bare en unge.
Syns den var grei å trille med to i også og begge sovna greit når det var et alternativ

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.