Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 21:17   #9
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, og det er derfor jeg overhodet ikke skjønte at Nasse mener man må skille mellom folk som er utdannet som lærere på universitet og høgskoler.

Finnes det forresten lærere lenger? Ingen på noen av de arbeidsplassene jeg har jobbet på er det, selv ikke de som snart skal av med pensjon.

Er ikke lærer en slags fellesbetegnelse på de som jobber med undervisning og som har en eller annen slags pedagogisk kompetanse? Det har nå i hvert fall jeg tenkt.

Vi snakket nå alltid om lærerne når jeg gikk på høgskolen selv om lærerenes stillingsbetegnelse kanskje var en annen (som regel høgskolelektor, eller nå blir det vel universitetslektor siden høgskolen har slått seg sammen med Uit).

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Emneord
klassiker, planleggingsdag


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no