Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

HTS Be Safe izi up

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 23:42   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Spørsmål

HTS Be Safe izi up

Var med min far på beltestolhandel i dag. De skal ha en stol som barnebarna kan bruke når de skal sitte på i bilen. Vi skulle kjøpe Cybex Solution, han endte med å kjøpe den aller nyeste versjonen Be Safe izi up.
Damen i butikken skrøyt veldig av denne. Blandt annet er den laget slik at den gir naturlig god belteføring når stolen er korrekt stilt inn til barnets høyde. Den kan også enkelt stilles inn slik at den gir litt mer hvilestilling. Den så veldig god ut også, solid oppbygd på sidene etc.
Beltestol er jo ikke aktuell for oss helt enda, men når han skal snus i fremtiden vil jeg jo gjerne ha "den beste" stolen og denne så veldig flott ut, men jeg har aldri lest eller hørt noe om den.

Er denne så bra som damen mente? Har den gjort det bra i tester? Fungerer belteføringen uten "hester"?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.