Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skal til for at du prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 15:39   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg "leder" der inne ennå - fem år etter at jeg mer eller mindre slutta!

..og jeg ligger på 4.plass (det er vel forøvrig ikke verdt å skryte om det ikke er plass på pallen, når jeg tenker meg om )

Jeg glemmer i hovedsak å bruke prikkene, men så snart jeg har tid til å involvere meg i en god diskusjon og blir begeistret for gode innlegg, eller kommer over et innlegg jeg skrattler av, høyt, får jeg en trang til å gi tilbakemeldinger og da er prikkesystemet veldig greit. Det går noen røde også, men terskelen for å disse er høyere enn for de grønne. Aner ikke hvor mange jeg har gitt av hver noe sted, egentlig.

Ble forøvrig litt nysgjerrig her nå, Solå. Hvor mange røde har du fått for denne tråden?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.