Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårjakke til 2 åring (jente)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 19:11   #16
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårjakke til 2 åring (jente)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er ikke enig med deg i at de er uforholdsmessig dyre i forhold til comfort og kvalitet. Der mener jeg P.O.P. er tilnærmet suverene, sammen med ett par andre merker.
Det betyr selvsagt ikke at man ikke finner greie jakker til en rimeligere penge, men de er som regel tyngre og stivere og har lavere vannsøyle enn p.o.p. Også kan man selvsagt spørre seg hvor mye finesse man har behov for til ett barn. Min er av svømmetypen som virkelig sliter klær og da ser jeg helt klart verdien av litt dyrere tøy

Jeg er enig i at POP er kvalitet, hatt det selv til min datter. Så nesten ny ut da jeg solgt den videre. Men nå skal jeg ikke ha skalljakke, men en søt vårjakke som ikke er beregnet til barnehagelek. Det er en vanlig bursdagsgave og da synes jeg kr 1000,- blir vel mye.

Og om den er vannavvisende/vanntett så er det jo bra, for da kan den jo brukes til litt lek hjemme...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.