Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er på høyde med Reflex i regnklær til en 4 åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 15:19   #21
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er på høyde med reflex i regnklær til en 4 åring?

Jeg er ingen fan av Reflex sitt regntøy, men det er noen år siden vi prøvde sist, så det har kanskje blitt bedre (var problemer med vid hals og et tynt fòr nederst i ermene og på buksa som trakk vann opp på innsiden av regntøyet).

Vi har derfor brukt Lindex sitt regntøy i flere sesonger, men nå var største størrelse både for kort og for vid. Jeg har lange slanke barn, så 122 (som er Lindex sin største størrelse) ble alt for kort i beina og hang og slang ellers. Jeg kjøpte derfor HH-regntøy til de. Dette passet mye bedre, er ikke like vidt og virker ellers veldig mykt og fint. Fargene var også mer nøytrale (årets Lindex-variant var grusom!). Prisen på HH-settet er jeg ikke sikker på. Jeg kjøpte det på konkurssalg og betalte 249 kr pr sett. Mulig prisen hadde vært ca 500.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.