Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 20:17   #27
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hva i all verden er galt med å kommunisere pr mail? Jeg kommuniserer til og med per sms med læreren til sønnen min. Selvfølgelig et supplement til telefonkontakt og direkte kontakt, men uansett. Det virker nesten som et "stikk" til deg å si det på den måten. Eller som at man er redd for å ha noe skriftlig. Jeg håper det løser seg på et vis.

Nå vet ikke jeg helt i hvordan setting han sa det, men det høres ut som et stikk ja... og det er jo spesielt interessant sett i lys av at du amor strevde lenge for å få tak i han pr telefon først.

De som er arrogante på sånt, har ofte behov for å skjule at de selv er uttrygge på bruk av digitale verktøy .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.