Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Herrepysjamas ala John Lennon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 23:00   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Herrepysjamas ala John Lennon

Føler vel ikke at dette akkurat hører hjemme under "motehjørnet," men men - det handler om klær.

Min kjære og jeg er bedt i 40-årslag - party med høy kjendisfaktor. Vi har fått i oppdrag å komme som John Lennon og Yoko Ono. For å gjøre det enklest mulig for vår egen del, har vi tenkt å stille omtrent som dette:

Blant annet hindrer vi en potensiell skilsmisse, da min kjære slipper ta skjegget.

En hvit og sid nattkjole skal jeg nå alltids klare oppdrive, men min kjære, har aldri har hatt en pysjamas på i sitt liv. Han er en heller :kremt: korpulent :kremt: herremann - så nå trenger vi litt tips.

Hvor i all verden kan vi få tak i en herrepysjamas - enten helt hvit eller litt sånn beige-stripete en - i størrelse XXL?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.