Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!
Tipper du hadde Super Rich Repair, Elinblu. Den gjorde nix, nada, ingenting for min hud; jeg ble bare enda tørrere av den. Derimot funker Intensive Moisture Balance, som er tynnere, men som inneholder både fukt og fett. Jeg trenger begge deler, og Super Rich gir bare fett, ergo tørker huden under ut.
Akkurat nå har jeg kremer fra PCA Skin (ikke fornøyd) og Decleor Harmonie et eller annet, og sistnevnte er forbausende bra til å være såpass flytende. Jeg har supertørr OG fuktfattig hud, så jeg trenger litt krutt.
Ang. peeling går det fint an å bruke en rensekrem som masseres inn, for så å fjernes med en myk vaskeklut. Det erstatter det ekstra trinnet, og man føler seg superren etterpå. Den beste jeg har prøvd, er denne, og jeg overveier seriøst å kjøpe den i den største størrelsen. Den fjerner i tillegg sminke, og den tilhørende kluten (likner egentlig på en tynn gas-klut) gjør at huden får en lett peeling, også. Jeg bestilte fra nettsiden, og det tok ikke mange dagene.